Elämä on kaikkinensa melkoinen pähkinä purtavaksi ja joskus eteen saattaa tulla tilanteita, joihin ei yksinkertaisesti löydy omin voimin ratkaisua tai vastauksia. Seurakunnan työntekijät ovat valmiina juttelemaan kanssasi kaikista mieltäsi askarruttavista asioista ja kysymyksistä.

Elämän riemuja, elämän suruja, elämän arkisia tapahtumia. Onnellisuuden ja positiivisuuden perustekijöitä joutuu joskus etsimään pikkuisen kauempaa. Kun tullaan tutuiksi, on paljon helpompi puhua, ymmärtää tai vaikkapa pyytää ihan reilusti apua.

Sinua varten myös oppilaitoksissaTornion seurakunnan oppilaitostyöntekijät ovat opiskelijoita ja oppilaitosten henkilökuntaa varten.
Meidät tavoitat sähköpostilla, whatsappilla, puhelimella, sosiaalisesta mediasta tai paikan päällä kampuksilla hihasta nykäisemällä.
Oppilaitostyöntekijän kanssa voit keskustella mieltäsi painavista asioista. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

​​​​​​

johtava nuorisotyönohjaaja, oppilaitostyö, kriisityö