Parasniemen pappila juhlahuoneisto

Parasniemen pappilan juhlahuoneisto

Parasniementie 114, 95450 Tornio

Tornion keskusta matkaa kertyy noin viisi kilometriä Parasniemen kärkeen, jossa rakennus sijaitsee samassa miljöössä Parasniemen vanhan seurakuntatalon kanssa.

Vuonna 1842 rakennettu Parasniemen pappila on vanha kirkkoherran virka-asunto, joka on remontoitu vuonna 2001 juhlahuoneistoksi. Tiloissa on käytettävissä tyylikalusteet ja laitoskeittiö. Tilaisuuksia järjestettäessä tilojen tyylikalusteiden paikkoja ei ole lupa muutella.

Pappilassa on mahdollisuus järjestää kahvitilaisuus tai ruokatilaisuus max. 60 henkilölle. Käytettävä tila jakautuu saliin, jossa tilaa reilulle 40 henkilölle sekä viereisiin kahteen pieneen huoneeseen.

Juhlahuoneistoa vuokrataan kirkkoherranviraston kautta (p. 040 556 86 76) pyhiin toimituksiin liittyviin perhejuhliin ja muistotilaisuuksiin.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

to 2.5. klo 16.00

Parasniementie 114, 95450 Tornio

Laitosvierailuja tekevä lauluryhmä

Tervetuloa mukaan laitosvierailuja tekevän lauluryhmän harjoituksiin.