"Minun Kaipuussa Olet Sie" - Runo- ja lauluesitys

Tornion kirkko

Minun Kaipuussa Olet Sie on dramatisoitu runo- ja lauluesitys kaipuusta ja läheisyydestä. Esitys sai alkunsa korona-ajan eristyksestä, kun ihmiset joutuivat olosuhteiden pakosta erilleen toisistaan.

Esityksen nimikkolaulu ”Minun kaipuussa olet sie” on pajalalaisen laulaja-muusikko Gun Olofssonin tekemä meänkielinen tango.

Teemaan sopivia runoja on koottu tornionlaaksolaisilta runoilijoilta molemmin puolin väylää. Esitys on runomusiikkiperformanssi, jossa tunteikas laulu ja musiikki nivoutuvat runouteen koskettavalla tavalla.

Lavalla esiintyy The Meänland reggaebändistä tunnettu solisti Adam Huuva, haaparantalainen performanssitaiteijia ja laulaja Pia Suonvieri sekä torniolainen hanurivirtuoosi Niko Mäenalanen.

Kesto n. 45 min

Tervetuloa! - Käsiohjelma 10€