Hyppää sisältöön

Olemme yhdessä Turun Maata Näkyvissä festaritiimin kanssa järjestämässä aivan uutta tapahtumaa, jotta nuoret pääsisivät kokemaan yhteenkuuluvuutta, uskossa kasvamista ja kuulemaan hyvää sanomaa musiikin parissa myös useamman kerran vuodessa.

Tämä festaripäivä järjestetään ensimmäisen kerran jo tänä vuonna elokuussa 17.8.2024 klo 14.00-22.00 tapahtumakeskus Torandassa (TorandaLinkki avautuu uudessa välilehdessä)  Torniossa, jonne mahtuu jopa 1000 henkilön yleisö mukaan kuulemaan Kristillistä sanomaa musiikin kautta!

Toranda on upea tapahtumakeskus kaksi kilometriä Tornion keskustasta Tornio joen rannalla. Isot parkkipaikat takaavat hyvät mahdollisuudet tulla busseilla ja autoja voi jättää parkkiin.

Festaripäivän konsepti on miltei sama mitä Turussa; luvassa on upeiden bändien ja puhujien täyttämää kaksi konserttia, joiden väleissä vapaasti valittavia studioita ja muuta oheistoimintaa. Tällä hetkellä bändeistä kiinnitettynä Juhani Tikkanen, Park7, Kotiinpalaajat, Freesia ja PapiPike! Tapahtuma on oiva tapa lopettaa riparikesä ja aloittaa syksyn toiminta.

Koska tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa tänä vuonna nopealla aikataululla, ja tiedämme että seurakuntien budjettisuunnitelmat ovat tehtynä, pyrimme siihen että itse tapahtuma olisi maksuton. Seurakuntien/muiden ryhmien on mahdollisuus tehdä ryhmävaraus tapahtumaan ja näin varmistaa paikkansa pohjoisen ulottuvuuden maata näkyvissä festareilla! (kevään aikana lähetetään seurakuntiin ryhmä osallistumis- linkki)

Tapahtumapaikalla mahdollisuus varata lämmin ruokailu, jonka tapahtumakeskus tarjoilee 10e/hlö hintaan. Tämä on varattavissa suoraan tapahtumakeskukselta. Tästä ohjeistusta kiinnostuneille myöhemmin. Tapahtuma paikalla on myös pientä suolaista myynnissä koko festareiden ajan (ja työntekijöille kahvipisteet otettu huomioon)

Mikäli matka on pitkä, vinkki vitosena voit miettiä lähiseurakuntien kanssa yhteiskyyditystä ja mikäli päiväreissu ei onnistu, koulumajoitus ryhmille on mahdollinen.

Festareille on suunnitteilla myös VIP lounge meeting point seurakuntien vaikuttaja nuorille.

Päivitämme kevään aikana tarkempia tietoja someen ja tänne kotisivuille.

Festariuutisia voi seurata; IG; torniosrknuoret, puistolive, maatanakyvissa, sleynnuoriostyo