Tulossa;

Tornion seurakunnan nuorisotyö koulupäivystys:

Maanantaisin: Raumo

Tiistaisin: Pudas

Kullakin koululla teitä varten! Tuu kertoon sun päivästä, moikkaan, kysymään tai muuten vaan hengaileen koulun nuorisotiloille. Päivystetään 10.30-12.15 Tervetuloa <3

After school

Välipalaa, hyvää seuraa ennen illan harrastuksia tai koti-iltaa!

Nuorten PODCAST

Kiinnostaisiko jakaa ajatus tai pari? Tuu tekemään nuorten podcastia ja pohtimaan elämää kristityn nuoren näkökulmasta. Jos kiinnostuit, ota yhteys Alina 0401946390 ja nähdään podcastin parissa!

Hyppykahvit

Kuppi kuumaa ja kahviseuraa herran kellarissa! Tuu piipahtaan ja kertoon, miten sun päivä menee? tai vaan pieni tauko kouluarjesta, uutta puhtia päivään!

Perjantain somehartaus

Joka perjantai torniosrknuoret ig tilille julkaistaan pieni hartausteksti, joka voi olla päivän sana, ajatus raamatusta tai kristinuskosta, elämästä kristittynä tai vaikkapa rukous tai laulu. Tarjotaan pieni hetki aikaa hiljentyä somea selatessa. Mikäli sulla on ideoitac, ota yhteys Alinaan, voit tulla mukaan toteuttamaan <3

Nuortenillat Karunki ja Arpela

Reissut ja retket:

Tornion seurakunta järjestää vuosittain retken Turkuun Maata näkyvissä festareille!

Retken hinta on 80€ sis. matkat, majoituksen, 3pv festariliput ja osan ruokailuista. Otathan yhteyttä nuoriostyöntekijä Katjaan, jos kaipaat lisätietoja!