Rippikoulu infot 2023 pidetään kouluilla syysloman jälkeen viikoilla 43 ja 44.

Rippikouluun ilmoittautuminen Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vuonna 2009 syntyneet ja vanhemmat.

Rippikouluun ilmoittautuminen 15.11 klo 18 - 27.11 klo 18 ylläolevasta linkistä.

Leiripaikkoja Ei täytetä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmäviestit lähetetään sähköpostitse 29.11 iltapäivällä.

Miten ilmoittaudun kaverin kanssa?

1. Sovi yhden kaverin kanssa, kumpi ilmoittautuu ensin.

2. Ensin ilmoittautuva menee Tornion seurakunnan nettisivuille,
klikkaa kuvaketta "Rippikouluun ilmoittautuminen" ja täyttää lomakkeen.

3. Ilmoittauduttuaan hän saa kaverikoodin.

4. Hän ilmoittaa saamansa kaverikoodin kaverilleen,
joka syöttää kaverikoodin sille osoitettuun kohtaan ilmoittautumislomakkeessa.
Ohjelma täydentää leirivalinnat automaattisesti.

Rippikoulusi koostuu etukäteisjaksosta ennen leiriä ja intensiivijaksosta eli leiristä Antinsaaressa. Etukäteisjakso rakentuu tapaamisista oman ryhmän kanssa. Jokainen case avaa seurakunnan salaisuuksia ja ne käydään oman ryhmän kanssa. Jos et johonkin keissiin pääse oman ryhmäsi mukana, sovi vetäjiesi kanssa, miten toimit, jotta saat keissin klousattua onnistuneesti. Myös vanhemmat pääsevät osallistumaan yhteen tapaamiseen, Case Perheeseen. Kaikkien keissien ajankohdat ryhmäsi vetäjät ilmoittavat sinulle riparisi alkaessa. Lisäksi etukäteisjaksolla pääset tutustumaan niin omaan ryhmääsi kuin seurakunnan toimintaan ja leiriviikko Antinsaaressa kruunaa matkan. Timanttisena päätöksenä riparille on konfirmaatio.

Muualla rippikoulunsa suorittavan ilmoittautuminen

Vuonna 2009 syntyneet ja vanhemmat.

Järjestön, seuran tms. järjestävän tahon rippikoulun suorittavat ovat oikeutettuja saamaan kotiseurakunnaltaan rippiraamatun.

Tätä varten tarvitsemme tämän tiedon. Ylläoleva linkki on avoinna 15.11 klo 18 - 27.11 klo 18.