Seurakunnan varhaiskasvatus

Varhaiskasvatus järjestää toimintaa ja tekemistä pikkulapsiperheille ja tarjoaa tukea kotien kristilliseen kasvatukseen. Kaikki perheet ovat tervetulleita mukaan!

Kaikki alkaa kasteesta!

Seurakunta rukoilee kaikkien kastettujen puolesta ja toivottaa heidät tervetulleeksi mukaan toimintaan. Jokainen kastettu saa (vanhempien niin toivoessa) oman nimikkoenkelinsä Alatornion kirkon kastepuuhun.

Jatkossa seurakunta muistaa kasvavaa lasta 1-, 3-, ja 4-vuotiaana.

Pyydä apua on lapsille, nuorille ja perheille suunnattu palvelu, jossa kuka tahansa voi pyytää apua tai jättää yhteydenottopyynnön omaan tai läheisensä tilanteeseen liittyen. Sinun ei tarvitse etsiä, mistä saat apua, vaan nappia painamalla avunpyyntö ohjautuu juuri oikealle taholle. Palveluun vastaavat työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista 1-2 arkipäivän aikana.