Riparille ilmoittautuminen

Se on helppompaa kuin heinänteko!

Tornion seurakunta järjestää rippikoululeirejä talvi- ja kesälomaviikoilla. Alla kuluvan riparivuoden leirikartta.

Rippikoulusi koostuu etukäteisjaksosta ennen leiriä ja lähijaksosta eli leiristä Antinsaaressa. Etukäteisjakso rakentuu case-tapaamisista oman ryhmän kanssa. Jokainen case avaa seurakunnan salaisuuksia ja tutustuttaa omaan ryhmään. Jos et johonkin keissiin pääse mukaan, sovi vetäjiesi kanssa, miten toimit, jotta saat keissin onnistuneesti tehtyä. Myös vanhemmille on yksi ihan oma case, sillä vetäjät haluavat tutustua vähän myös vanhempiin. Kaikkien keissien ajankohdat ryhmäsi vetäjät ilmoittavat sinulle riparisi alkaessa. Etukäteisjaksolla pääset tutustumaan niin omaan ryhmääsi kuin seurakunnan toimintaan ja leiriviikko Antinsaaressa kruunaa matkan. Timanttisena päätöksenä riparille on konfirmaatio. Talviriparin etukäteisjakso on jaettu leiriviikon molemmille puolille niin, että ennen konfirmaatiota on viimeinen yhteinen case.

Konfista kohti seikkailijan ottein! Siunausta matkalle!

Siirry tästä ilmoittautumislomakkeelleLinkki avautuu uudessa välilehdessä